zaterdag 16 februari 2013

Moments


Moments In Time

This moment
... just a small part in time.

At the bank window, talking with a friend,
or gaze at the moon.
A moment, probably more then a second,
maybe more then a minute.

A handshake, a kiss, a smile, a laugh
not measured in time taken.
The paint takes more then a moment to dry
but,
the photo can capture the moment, stop motion,
keep the memory of Now.
Make your eye and mind the camera and film.

Remember all the moments
that take your breath away.
Store them with gratitude to paint another day.

*****

Hoe defineer je een moment?

Klik hier voor de video.

3 opmerkingen:

  1. We zien graag het moment van het nu, maar het moment is meteen een moment van het verleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kijk uit naar het moment weldra dat ik mijn vermoeide botten neervlij in bed
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pas geboren baby knalde van mijn scherm af...maja daar zitten we midden in :)
    Gelukkig doen anderen het voor me...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter