vrijdag 29 maart 2013


Fijne, vrolijke paasdagen!

9 opmerkingen:

  1. paashaas?

    wa zijt ge me die eieren?
    der is toch echt geen clue?
    nen haas die eiere legt
    was da vo loos gedoe...

    zelfs me n bekke goeie wil,
    komt ge daar toch nie bij?
    't is gewoon te ver gezocht,
    geen logica, tussen haas en ei...

    doe gwn is effe redelijk
    waarom geen paaskip?
    zo 'n dikke tamme hen
    me bruine eiers in haar slip

    da's toch wel aanvaardbaar
    los van die chocola
    't is alleszins beter te gelove,
    dan die haas van onze pa...

    Naar boven
    © jef

    *wink, big smile*
    Fijn paasweekend lieve Diana!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet aan Pasen. Dat zou een beetje hypocriet naar mijn eigen toe zijn als ik het wel deed.
    Ik wens jou en je gezin natuurlijk wel fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook fijne Paasdagen
    Hopelijk geen witte?
    Doe maar (chocolade) bruine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke haas...
    ik wens jou een fijn paasweekend Diana
    met man en kinderen.
    Niet wit maar misschien met een zonnetje.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals ik al op Sea zei:
    super-sonische-paasdagen voor jullie! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief plaatje zo krijg je spontaan zin in gekleurde eieren whahaha...
    Fijne paasdagen en hopelijk met zon ipv sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo D.,
    Natuurlijk ook voor jou en het hele gezin fijne en aangename Paasdagen gewenst. Hopelijk kunnen we een beetje genieten van het late lentegevoel. Laat alvast de paaseieren smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijne dagen wens ik jou/jullie ook toe
    Liefs
    Wil/Zizy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou ook hele leuke paasdagen met je gezin, hopelijk hebben ze je niet vergeten....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter