donderdag 7 maart 2013

8 opmerkingen:

  1. ik wist niet dat hij zulke diepzinnige citaten schreef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoed af bij dit citaat.
    Er zijn er zoveel die eenzaam zijn,
    in een groep mensen. Ik heb ook dat gevoel gekend
    en ben blij mij nu omringd te voelen. Al ben ik wel graag eens een moment alleen. Tot later he ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh ja dat lijkt me ook een vreselijk gevoel....

    wat een man hé, hé.

    ik kijk graag naar zijn films,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh ja dat lijkt me ook een vreselijk gevoel....

    wat een man hé, hé.

    ik kijk graag naar zijn films,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben totaal geen liefhebber van de man, hier heeft hij wel een punt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige uitspraak van heer Williams!
    Daar zouden veel mensen eens goed over moeten nadenken. Veel relaties zijn ook zo. Samen alleen.
    Je hebt er niets aan en verdoet je tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Liefde van de Hartelijke Hot Hulk overstijgt beide uitspraken.
    Ugh!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter