maandag 18 maart 2013

In memoriam

Mijn vader
29-01-1930 18-03-2005


Kun je mij nog vinden
Nu je niet meer op aarde bent?

Kun je mijn warmte nog voelen
Zoals je dat vroeger was gewend?

Kun je mij nog horen
Zo hoog boven in de lucht?

Vroeger hoorde je me van ver
Al liet ik maar een zachte zucht.

Kun je me nu nog wel zien?
Ben je trots op hoe ik leef?

Zie je me nog wel eens huilen?
En voel je hoeveel ik nog om je geef?

Ik voel jou nog iedere dag
Ik denk aan je, iedere nacht.

Het moment waarop we weer samen zullen zijn
Dat is het moment waarop ik nu wacht.

12 opmerkingen:

  1. ja vader zal voor eeuwig in je hart zitten......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat hij nu naar jou knipoogt.
    Moeilijke dag is het niet ? hierbij mijn medegevoel D-tje en liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja Diana hij zit bij je binnen en ziet dat het goed is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve diana,
    missen blijf je je hele leven lang doen,
    tot de dag dat je elkaar weer ziet....

    tot dan, voel je regelmatig aan je hart, dat hij er diep in zit....

    heel veel sterkte vandaag.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *zucht*
    Prachtig gewoonweg lieve Diana, ik vind hier geen antwoord op, je hebt alles al zo mooi verwoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi verwoord! IK vraag mij dat ook wel eens af...maar soms denk ik dat ik hem om mij heen voel... Hij is al ruim 40 jaar overleden maar opgezette tijden kan ik hem nog steeds zo hevig missen..hij was mijn maatje de enige die mij begreep in een gezin van 8 personen. Sterkte meis x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij kan je blindelings vinden. Geloof mij maar.

    Mooi geschreven dame.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi verwoord.
    Jouw vader zal zeker trots zijn, dat geloof ik.
    Sterkte vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Diana,mooie woorden voor je vader
    het blijven vragen.
    Maar die jij lief had zit voor altijd
    diep in je hart.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh deze gemist...ja een dagje weg.
    Wat een prachtgedicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter