woensdag 6 maart 2013

Simon's cat


7 opmerkingen:

  1. Hahahaha, Simon is mijn favoriete kat.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahahahaha
    dat is leuk gevonden diana wat een lummel hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOL, Simon is normaal gesproken al lachen. Nu is hij dat helemaal.
    Zoveel moeite doen, en dan zo schrikken..

    Heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lol, ik lig hier dubbel, zeker op het laatst als dAt ding als een springveer deruit springt. Die kat heeft mij al veel plezier bezorgt.

    OT: eerste poging is gelukt. Dus over naar het echte dialect. Let wel sommige woorden in mijn dialect kunnen naargelang de situatie verkeerdelijk overkomen.
    Dus als ik bijv. schrijf Stoeme = stom
    bedoel ik daar niet meteen mee dat jij dit bent he.
    Daar mogen geen misverstanden over komen. Als je dat begrijpt zijn we goed op weg. Om het makkelijk te maken vertaal ik gewoon mijn reactie zodat je al ongeveer ziet hoe dat gaat oké?

    Oenoezel biest, aan dee kat hemmek na al vuel plezeer beleift, zeiker as de dink aut dee does springt gelak é ressorke.

    veel plezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dit is een prachtige...voor de poezenliefhebbers zeker...lachen dit.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter