donderdag 25 april 2013


Een manier om het weer te beïnvloeden
is de was ophangen.

M. Cox

7 opmerkingen:

  1. dus als je de was buiten hangt gaat het regenen
    want ik heb het gister in het trappegat gehangen en de zon schijnt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahahha ja zo werkt dat :-)

    is het niet geweldig:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch gevonden, dit ga ik ook eens proberen! Maar wedden dat het dan zal gaan regenen? *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daarom hang ik het altijd binnen. Omdat het kan gaan regenen. En soms helpt het... dan blijft het droog.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou weet ik waarom wij altijd goed weer hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uit voorzorg droog ik de was binnens huis..
    en is meer van deze tijd.
    vroeger rook de was wel lekker fris als het buiten gehangen had.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De helft buiten de andere helft binnen altijd goed whahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter