maandag 8 april 2013

Loesje over de belasting


Belastingdienst

Ik durf er eigenlijk
niet over te zeuren.
Voor je 't weet
gaan ze 'm privatiseren.

Loesje

Stel je zit in de stront
en je moet er belasting over betalen.

Loesje

De overeenkomst tussen
een hondendrol en belastingverlaging.

Trap er niet in.

Loesje

Even wat anders ...
Waarom geven ze bij de belasting
eigenlijk geen dertig-dagen-niet-goed-
geld-terug-garantie.

Loesje

Belasting
vereenvoudiging

Het plan ooit.

Loesje

Als je een hekel hebt
aan belasting betalen
kun je het beste loonsverlaging vragen.

Loesje

Aha ...

Belasting is eigenlijk
een soort verplichte crowdfunding.

Loesje

Denk je onafhankelijk te zijn
met je moestuin en je zonnepaneel
wil de belastingdienst
een derde van de bloemkool hebben.

Loesje

Subsidie ...

Dus wie geen voetbal kijkt
kan geld terugvragen
van de belasting.

Loesje

Belastingdienst ...

Leuke teksten over jullie
kan ik niet schrijven,
wel makkelijke.

Loesje

6 opmerkingen:

  1. loesje is al zo lang bezig dat er wel zoveel citaten over dit onderwerp zijn, maar het is geen leuk onderwerp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze kan het weer mooi vertellen
    nu ik kijk geen voetbal , dus waar kan ik om de centen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaaaa, loesje is zo gevat en écht leuk,
    daar kan niks tegenop hé:-)
    geweldig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is toch datgene waar men het meeste hekel aan heeft. Maar ja. Ik niet hoor, ik krijg al jaren geld terug.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sta al niet op goeie voet met ze, maar Loesje weet ze wel op de korrel te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter