woensdag 1 mei 2013

7 opmerkingen:

  1. Ja, echt houden van is de ander los laten, zodat deze zich kan ontplooien, en kan doen wat gedaan moet worden vanuit het gevoel. Als je echt van iemand houdt, dan gun je die persoon de ruimte. Echt van iemand houden betekend gewoon loslaten, en dat met heel je hart doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen dat hij zich vrij voelt, maar ook vrij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig meissie, in oploop naar bevrijdingsdag.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Diana
    ik net wakker gebeld door de huisarts die ik gelukkig kon vertellen dat het mij beter gaat
    Ik vind het een pracht spreuk en sluit mij geheel aan bij de andere reacties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze vind ik prachtig, want het is hartstikke waar! Hoe benauwder iemand het krijgt, des te eerder hij/zij de kuierlatten zal nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zou ergens wel mooi naast mijn 'vleugel mij' kunnen staan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...en andersom is dat ook fijn, mekaar vertrouwen en vrij laten...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter