vrijdag 6 december 2013

Nelson Mandela

18 juli 1918 - 5 december 2013

10 opmerkingen:

  1. ja ik vernam het gister avond in het nieuws , komt niet geheel onverwacht , maar toch ook wel weer
    ja hij was een inspirerend mens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb vanmorgen pas vernomen, ik weet dat hij al lang ziek was....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoorde het gisterenavond, een heel bijzonder iemand is niet meer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bijzondere man is van ons heen gegaan wat laat hij veel achter, wat een wijsheid, en vergiffenis heeft hij laten zien,
    een groot voorbeeld.
    rip nelson
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een groot voorbeeld voor veel mensen. Hij was een mens, maar zag het goede in de mensheid. Dat zouden meer mensen moeten hebben.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een groot man is niet meer,
    zijn herinnering blijft ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een groot man..pas nog een blogje over gehad...
    http://rebbeltjes.blogspot.nl/2013/07/nelson-mandela.html
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel groot persoon Diana en ik ben terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter