zondag 12 januari 2014

Mooie vormen door hoge frequentie


Mooie vormen door hoge frequentie

De wetenschap heeft het bewezen: alles bestaat uit trilling.

Masaru Emoto heeft bewezen dat waterkristallen perfect geordend werden door klassieke muziek. In ons leven worden resultaten bepaald door onze trilling. Ons gedrag wordt bepaald door onze gedachten, gevoelens, emoties, woorden en daden.

Als deze een hoge trilling hebben, dus positief, zullen we positieve resultaten krijgen, net als de perfect geordende waterkristallen.

Als je een positieve gedachte 17 seconde vasthoudt, creëert dit een volgende positieve gedachte met een hogere positieve trilling. Als je deze ook 17 seconde vasthoudt, ontstaat er een sneeuwbal effect.

8 opmerkingen:

  1. ha die Diana dus pech bij de pps , jammer
    ja ben het eens met de stelling dat mede onze gedachten het gedrag bepalen ,maar of er ook trillingen zijn laat ik maar aan de wetenschap over
    Ja het is goed wandelweer dat ik ben straks aan de wandel , en zal proberen alle mooie gedachten zo lang vast te houden
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een sneeuwbaleffect van goede gedachten, wat is er mooier om te ondervinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogguh Diana,
    Hmmm, ik sta er liever niet bij stil. Ik ben van natuur al redelijk positief, en ik denk als je ergens bij stil gaat staan je het gaat forceren. En forceren is alles behalve positief.
    Aan de andere kant is dit wel goede informatie. Veel mensen die altijd maar negatief zijn zouden er wel wat aan kunnen hebben eindelijk eens de andere kant op te denken. Denk ik dan.

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat is mooi lieve Diana, wat een prachtig effect zal dat geven, wat wonderlijk mooi.
    zo'n kristal van dichtbij, ik heb eens foto's gezien van een poole of Russische jongen, die kristallen fotografeerde, néé mooi... je adem stokte...

    dag Diana, je pins zijn erg mooi:-) ik ben wezen kijken :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omerkelijke conclusie waar ik even moet over na denken.
    Positief zijn is in elk geval één van mijn voornemens,
    mss kom ik er zo wel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha toch nog sneeuw in de winter...nu in het filmpje was ook wel wat ervan te zien alleen gekleurd...
    Weet je als de platen zwart zijn bij een pps en je opent het gewoon dan komen de platen wel...diavoorstelling en vanaf begin klikken...had je het filmpje ook gezien?
    Ga ik vandaag keihard draaien...volume open en genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enorm interessant dit te lezen ! Als ik even in de put zit denk ik altijd aan iets leuks !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gooi een steen in het water en de trilling verspreid zich........Zo ook met positieve gedachten.. denk ik.
    Helaas ook met negatieve gedachten ... ben ik bang.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter