zaterdag 11 januari 2014

Wat zie jij?


Welk perspectief heb jij als jij naar beelden kijkt? Misschien zie je wel beide opties tegelijk! Als dat zo is, wees dan blij want dat geeft aan dat jij in het dagelijkse leven ook situaties van meerdere kanten kan bekijken. Dat betekent dat je een creatieve geest hebt en je waarschijnlijk ook, als je niet happy bent, jezelf in andere situaties zien/visualiseren. Maak gebruik van dit talent, want dit is een tool die je leven kan veranderen.

Een andere boodschap in dit verhaal is dat dingen niet altijd zo zijn zoals ze eruit zien, of dat jij denkt dat ze zijn. Maar omdat jij er met jouw blik op kijkt denk je dat jouw blik de waarheid is. Maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn.

Sta open voor een andere visie en je zult verbaasd zijn wat voor inzichten dit jou gaat geven.

5 opmerkingen:

  1. je kunt het van twee kanten bekijken, een eerste blijk en je denkt jaaaaah zegaat jumpen:-)

    en bij de tweede kijk denk je, gezellig ze rent.....
    maar da's dan weer minder realistisch omdat je maar weinig mensen in bikini ziet rennen door de grazige weiden doorgaans:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt veel van dit soort afbeeldingen, meestal zie ik beide.
    Ik weet niet of dit een talent is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mogge Diana
    krijg vandaag pas bericht van de update :)
    en ja wat zie ik , toch echt dat ze van de rotst springt
    het rennen kan ook wel , maar zoals al gezegd is wat onrealistisch
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je tips op Werkwijze, Diana. Ik heb ze in mijn bericht toegevoegd! Het is leuk om elkaar aan te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zie beiden, ik twijfelde al direct aan deze foto...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter