woensdag 26 maart 2014

The two wolves







13 opmerkingen:

  1. een nadenkertje, zo vroeg op de dag. Hopelijk heeft iedereen goede gevoelens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bekend wijs verhaal hier in een strip weergegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig verhaal lieve Diana, en zo is het helemaal, terwijl het evenveel moeite kost welke twee van de dieren te voeden:-)
    ik heb makkelijk praten met vrolijke huisdieren die altijd lachen:-) natuurlijk,
    laaifs kood toe mee

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Diana
    ik dank je voor je lieve woorden op mijn blog
    en voor de wijze les hier boven gegeven
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Diana,
    Ja, mooi dit. Een strijd die we ons leven lang tegenkomen in onszelf. Een strijd die terug keert om de zoveel tijd.
    De voeding die we er aan geven is het belangrijkste in die strijd. Ik zorg er voor dat de witte wolf de sterkste blijft.
    Daar heb ik het meest aan. Iedereen.

    Ik wens je een zeer prettige dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijt de hand niet die jou voedt,
    maar leg hem tegen je hart
    en vecht samen tegen het geweld
    en jullie kracht zal zegevieren. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo een levenslesje van een wijze man...stof tot nadenken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo kun je een wijsheid ook in een strip verwerken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je maar diep genoeg zoekt, heeft iedereen goede gevoelens. Hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi verhaal. Echte indiaanse doordenk-wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, Diana! Ik ben dol op wolven en ik kies voor de witte wolf, de Heilige Hond dus. De Leraar bij uitstek. Dank je wel voor het delen van deze Wijsheid met ons. Niet altijd even makkelijk toe te passen als mens, maar in ieder geval het streven ernaar zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter