woensdag 28 september 2011

Dragend op mijn handen


Dragend op mijn handen,
vraag ik jou engel van de sterkte,
of jij een deel van mijn pijn en verdriet,
wil dragen.

Mijn handen worden te zwaar,
wil je met me meelopen?
voor eventjes maar ...
Dat als het zwaarste weer is vertrokken,
ik het zelf weer kan dragen.

Ik vraag je dit heel bewust,
lieve engel van de sterkte,
zodat je duidelijk mijn noodkreet kan horen.
Ik heb het nooit eerder toe willen geven,
ervoor openstaan was al helemaal uit den boze,
maar ik ben gegroeid lieve engel,
ik ben zover!

Lieve engel van de sterkte,
ik geloof in waar je voor staat.
Ik vertrouw je op je woord,
vertouw mij lieve engel,
samen komen we erdoor.
Als vrienden en als eenheid
draag ik je op mijn handen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter