woensdag 13 februari 2013

The Perfect Computer


8 opmerkingen:

  1. ik zit gelukkig niet zo lang aan de computer, het zou ook geen zicht zijn als dit in huis stond :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch mis ik nog wat dingen. Maar daar zou ik me hier maar niet over uitlaten ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH jA, volledig gemeubileerd met spiegel en al,
    om het achterkomend verkeer te zien komen
    Ik zie hem al zitten hA ha.

    ot: geen reactie gezien!
    alleen de opmerking erover zat in mijn mailbox.
    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iets anders dan het zetteltje van K.

      Verwijderen
    2. K's poep rust op een speciaal kussen ... gaat den A maar op die rem staan voor dat we weer botsen en zijne koffie van de toetsen stroomt ném.

      Verwijderen
  4. De stoel plakt nu al...dus hou het maar bij mijn bureaustoeltje...leuke prent!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter