zaterdag 16 maart 2013

二足歩行で押す猫


10 opmerkingen:

  1. whahaahahahah

    niet te geloven diana:-)

    wat gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf inderdaad lieve Diana, en ik hoop dat je weekend even gaaf zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar loopt die kat nu precies mee? Ja met een karretje, maar wat is het doel er van? Ik vind het altijd vervelend als mensen dieren onnatuurlijke kunstjes aanleren.
    Maar ja, dat ben ik.

    Je reactie stond in de moderatie. Dat gebeurt wel eens. Heb ik verder geen invloed op. Dat doet de software die ik gebruik om spam tegen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, zo een loopwagentje heeft mijn dochter mee leren lopen, maar dit is echt wel leuk, waar halen ze het. Liefs he ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat me nu denken dat K achter zo'n wagentje het lopen heeft geleerd ;-)

      Verwijderen
    2. Laat mij nu effe de binnenpret dat de gemotoriseerde Ollander aan het rondtuffen is. Why me altijd? :P

      Verwijderen
  5. Die had ik niet verwacht.

    Love As Always
    D?i Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo D.,
    De gekke dingen zijn inderdaad de wereld nog niet uit. Waarschijnlijk verklaart de titel bij het filmpje nog meer, alhoewel, we daar niet meteen iets van hebben opgestoken. Misschien stind er wel een klein schrijffoutje in de titel, vandaar dat we het niet hebben begrepen wat er te lezen stond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dat ziet er echt niet uit! Mijn dochter en ik hebben er hard om zitten lachen. Heerlijk zoiets!
    Fijne zondag en liefs,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn zoon had zo ene met blokken en dat maakte ferm lawaai, maar hij leerde er ook mee lopen

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter