zondag 17 maart 2013

Citaten over roken


Als je niet rookt, laat ik geen wind.
Mocht dit toch gebeuren,
dan is het een compromis der geuren.

**

Als mijn rook je stoort,
haal dan geen adem.

**

Als u niet buiten roken kunt,
moet u buiten roken.

**

De ideale echtgenoot drinkt niet
rookt niet flirt niet
en bestaat niet.

**

Het is niet erg als je hier rookt,
als je het maar niet uitblaast.

**

Ik wou dat ik een vulkaan was,
dan kon ik de hele dag roken
en zou iedereen zeggen, kijk hij werkt.

**

Ik zei nee tegen drugs,
maar ze luisterden niet.

**

Juffrouw mag ik hier roken?
Hoezo staat u in brand dan?

**

Mocht ik onder het blowen bezwijken,
mocht ik onder het blowen vergaan,
laat dan op mijn grafsteen zetten,
ik was te stoned om op te staan.

**

Roken het blijft
een teer onderwerp.

**

Roken is slecht voor je gezondheid
dus geniet met mate.

**

Sigaretten,
wie is er niet groot mee geworden?

**

Slimme rokers stoppen op tijd,
en de rest gaat door tot het eind.

**

Stoppen met roken is een makkie,
ik heb het al 20x gedaan.

**

Waar gerookt wordt is vuur.

**

Wees aardig tegen rokers,
iedere sigaret kan hun laatste zijn.

**

Ik ben gestopt met roken.
Ik zal een week langer leven.
Die week regent het pijpestelen.

Woody Allen

Ik mag niet roken van mijn vrouw.
Ze vind dat de gordijnen te vuil worden
als we met zijn tweeën roken.

Wiet van Broeckhoven

Onlangs zag ik iemand roken in de kerk.
Ik schrok zo erg
dat mijn flesje bier op de grond viel.

Rudi Carell

Ik heb al zoveel gelezen over roken,
dat ik gestopt ben met lezen.

Winston Churchill

Een jongeman van 15 begint met roken
om te bewijzen dat hij een man is.
en man van 30 houdt er mee op
om dezelfde reden.

Ernest Hemingway

Geen vrouwen, niet drinken, niet gokken,
niet roken en niet eten
verlengt het leven niet.
Het lijkt dan alleen langer.

R.V. Larson

Ik kuste mijn eerste vrouw
en rookte mijn eerste sigaret op dezelfde dag;
sedertdien heb ik geen tijd meer gehad om te roken.

Arturo Toscanini

Van rokers kunnen we verdraagzaamheid leren.
Ik heb nog nooit geen enkele ontmoet
die tegen niet – rokers is.

S Pertini

Hij was zo een hartstochtelijke roker,
dat hij nog een half uur
na zijn dood bleef doorhoesten.

Sim

Stoppen met roken
is net als de eerste week
in het nudistenkamp.
Je weet niet,
waar je met je handen moet blijven.

F.W.

Van stoppen met roken,
sterf je niet.
Van sterven,
stop je wel met roken.

Martin Heylen

Als je niet meer rookt,
ruikt alles veel lekkerder,
vooral sigaretten.

Van Kooten en de Bie

Een kettingrokend jongmens
is een nicotiener.

L. Verbeeck

Gisteravond werd er een boeiende lezing
over sigaretten gehouden.
De aanwezigen staken er heel wat van op.

W.M.

Als je man na 800 kilometer begint te roken,
kun je beter een kwartiertje rust nemen.

Terzijde

Smoke now,
die later.

W. Sadgarden

Bij mij thuis zijn ze allemaal kettingrokers
ze vinden het heel wat veiliger dan tabak.

D. Catling

Het roken is een schone zaak
en geeft het mensdom veel vermaak.

Multatuli

Mijn vrouw rookt ketting als geen ander.
Daarom noem ik haar mijn 'teerbeminde'.

**

Iemands recht op roken,
begint waar het gezicht
van iemand anders begint.

**

Roken is slecht,
vooral voor de gordijnen.

**

Het is nog maar één dag,
dat ik niet rook
en ik hoest al veel beter.

**

Iedereen kan stoppen met roken.
Het is veel moediger om kanker te aanvaarden.

**

De enige manier om met roken te stoppen,
is stoppen.

**

Uit veiligheidsoverwegingen zullen asbakken
geplaatst worden
in de lokalen
waar niet mag gerookt worden.

**

Men is pas echt gestopt met roken,
als men er niet meer over spreekt.

**

In de trein:

'Stoort het als ik een sigaret opsteek?'
'Doe maar zoals thuis'
'In dat geval wacht ik wel tot ik uitstap'

**

Zuurstof:

Iets wat men zoekt
om rustig een sigaretje te roken
wanneer het op een feestje te rokerig wordt.

**

Het is de ware man,
die het roken laten kan.

**

Een pijproker
is geen onruststoker.

**

6 opmerkingen:

  1. mogge Diana
    ja een hele serie rokende citaten
    nu ik rook niet meer
    maar ga wel aan de koffie
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ooit 2 jaartjes gerookt, maar dat is al lang geleden....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pfftttt krijg spontaan zin....in een pafke whahahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas rook ik nog steeds en ook wel eens uit mijn oren als ik kwaad ben.. IK heb deze citaten even opgeslagen..dus gepikt van je... want er zitten voor mij heel bruikbare bij.

    En wat het reageren aangaat bij mij...jij komt steeds in de spambak terecht .vandaar dat je de reactie niet gelijk ziet ,, ik moet deze er dan even uitvissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik stop maar één keer, ik wil namelijk niet gecremeerd worden.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je krijgt meteen weer zin in een pafke.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter