dinsdag 2 april 2013

Loesje over de lente


Lente

Het hoeft echt geen Praagse te zijn
als - ie maar snel komt.

Loesje

Lente

Mijn fiets heeft een afwijking
naar grasveldjes en slootkantjes.

Loesje

Lente

Ben ik die kriebel in mijn keel kwijt
is-ie in mijn buik gekropen.

Loesje

Ik wou dat ik al die opgekropte lenteverlangens
kon omzetten in bloeiende plantjes.

Loesje

Lente

Niks moet
Niksen mag.

Loesje

Natte zomers
hete herfst
warme winters
ik heb nu al zin in de lente.

Loesje

De lente heeft vertraging
Moeder natuur zet mussen in.

Loesje

Lente

In het park schieten de stelletjes
alweer uit de grond.

Loesje

Last van lentekriebels
Gewoon terugkriebelen.

Loesje

Hatsjoe

Lang
leve
de lente.

Loesje

Lente

Pfff ...
en ik had
al zoveel sjans.

Loesje

Lente

Tijd om de bloemetjes en de bijtjes
buiten te zetten.

Loesje

Lente

Het mag dan wel recessie zijn
met de liefde gaat het steeds beter.

Loesje

Lente

Als de leraar wiskunde
alleen nog maar hoeken van 23 graden
kan tekenen.

Loesje

Het voordeel van de lente is
dat je ook overdag schaapjes kunt tellen.

Loesje

De bloemetjes
zetten zichzelf buiten.

Loesje

Zet je computer uit,
de lente is online.

Loesje

10 opmerkingen:

  1. loesje heeft iedere dag een spreuk, maar ik wist niet dat ze zoveel lente spreuken had

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op die betoging
    zag ik een jongen
    Een hele mooie brave jongen
    En op zijn spandoek
    stond te lezen
    in koeien van letters
    dikke koeien van letters
    Weg met de winter
    Weg met de winter
    Leve de lente
    © Gorki
    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het park schieten de stelletjes
    alweer uit de grond.

    whahaha leuk diana,
    ik zie het voor me,
    ooh wat een heerlijk idee hé:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil dansen op het dauwnatte gras,
    mijn tenen laten walsen in open sandaaltjes
    en de zon mij laten kussen, op mijn zoetsmakende lippen. Waar ben jij toch mijn geliefde? als jij weet dat mijn naam begint met Zon. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het met Klapper eens. Geen idee dat Loesje zoveel lente spreuken had. Meestal hebben de spreuken van Loesje echt wat te zeggen :P
    Nou, het is lente, alleen vinden de meeste mensen het weer een beetje tegenvallen. Het komt vast een keer goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk toeven hier
    Loesje is bij al jou citaten voor mij altijd nummer 1
    ik zal zien wat afwijking mijn fietsie heeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Diana, we gaan naar buiten waar de vogeltjes fluiten
    maar wel de computer uit.
    dag dag....fijne dag
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En wie kent tegenwoordig Loesje niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha mijn fiets heeft een afwijking naar rechts hihi
    Leuk zijn ze altijd die uitspraken van loesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar mijn pc gaat niet uit hoor...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter