zaterdag 4 januari 2014

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogguh Diana,
    Jij ook genieten van je feestje hè! En gefeliciteerd!
    een mooie dag om jarig te zijn. Steenbok :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi gezegd lieve Diana, ben jij jarig vandaag??

    Van harte gefeliciteerd dan lieve vrouw, en een zalige dag, en een jaar waarin al je dromen uitkomen,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik lees dat je jarig bent? proficiat alvast, geniet ervan.
    Shakespeare is wel op een zalige plaats geboren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Diana
    ik weet niet onder welke ster ik geboren ben , ik denk onder een hele mooie heldere sterren nacht :)
    ik zeg van harte met je verjaardag en maak er maar een top dag van , het weer heb je alvast mee
    Dus je kon de ppsjes en filmpje onder de plaatjes niet openen , jammer ze zijn de moeite waard , en ja dat plaatje van de dame past zo mooi bij het filmpje hihi
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sluit mooi aan bij mijn verjaardagsblogje...en ja is de middelste dochter van de 3.
    Jeetje ik wordt oud pffttt whahahaha
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het een gelukkig gesternte was voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog niet te laat oef,
    en zeker niet vergeten
    van harte proficiat met je verjaardag.
    (heb weer wt meegemaakt hehe, mail is voor morgen, moet hem nog lezen om deftig te antwoorden! )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een dag met veel zon, gezondheid en geluk, zo kan je dag niet meer stuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte gefeliciteerd .
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter