zondag 5 januari 2014

6 opmerkingen:

  1. en ik leef voor de gein en lach dus altijd
    met iedereen en niet om een ander , of soms toch wel :)
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och lieve Diana verschil maakt de mens zo mooi,
    we zouden allemaal naast elkaar moeten leven...

    heb je een fijne dag gehad??

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan ben ik blij dat ik met "normale" mensen kan lachen ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zolang ik mezelf kan en mag zijn mogen ze lachen zoveel ze willen....komen de rimpels op de juiste plaats :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze mogen om me lachen, want ik lach ook om anderen........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zolang ze maar niet achter mij rug lachen denk ik dan.....we lachen liever samen ;-)
    en thx voor al je reacties van vandaag, dat waren er heel wat

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter