zaterdag 14 januari 2012

Laat me


Laat me, mijn eigen keuzes maken
Laat me, ook hiervan de gevolgen dragen
Laat me, alleen in mijn vreugde of verdriet
Laat me, al ben ik soms mezelf even niet.

Je geeft me, dan dat waar ik naar verlang
Je geeft me, een kans naar een overgang
Je geeft me, inzicht te krijgen in wat ik nog verdring
Je geeft me, daarna mijn lach terug in familiekring.

Je krijgt, dan de liefde die ik dan pas delen kan
Je krijgt, een handleiding van mijn levensplan
Je krijgt, te zien wat ik werkelijk voel en bedoel
Je krijgt, me terug zonder angst of schuldgevoel.

Laat je me, nu helemaal los en vrij in deze kans,
Geef je me, tijd om te zoeken naar mijn natuurlijke balans
Dan krijg je, mij gelouterd door pijn en strijd
En zie je me weer terug, met mijn hart vol dankbaarheid ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter