donderdag 19 augustus 2021

Brief aan de psycholoog


Aan de afdeling psychiatrie,

Ik heb de eer, u hierbij mijn uiterst zonderlinge toestand uiteen te zetten. Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een radio en TV. Hij was weduwnaar, en ik was ongehuwd.

Beneden ons woonden een weduwe en haar dochter, beide schoon van uiterlijk en zonder radio en TV. Ik werd verliefd op de weduwe en trouwde haar. Mijn vader trouwde de dochter van mijn vrouw. Toen begon de ellende.

Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw trouwde, dus ook mijn dochter, is mijn dochter nu mijn moeder. Ik ben echter tegelijkertijd haar vader, omdat ik met haar moeder getrouwd ben. Verder werd mijn vader ook de schoonzoon van mijn vrouw en ik dus zijn schoonvader, aangezien ik met de moeder van zijn vrouw getrouwd ben. Maar dat is nog niet alles.

Mijn vrouw kreeg inmiddels een zoon. Dat is ook mijn zoon, maar tevens de broer van mijn schoondochter, omdat zij een dochter van mijn vrouw is. Hij is dus ook de zwager van mijn vader en mij. Ik ben dus de neef van mijn zoon. Dus ook de neef van mijn schoondochter, omdat zij een zuster van mijn zoon is. Dus mijn schoondochter is ook mijn tante. Het wordt nog erger!

De jonge vrouw van mijn vader werd moeder en haar zoon werd dus mijn broer. Mijn zoon is oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is. Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want zij is het kind van haar dochter. Ik ben dus zijn grootvader. Aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is, ben ik zodus mijn eigen grootvader.

Kunt u nu begrijpen waarom ik zo in de war ben?

Met vriendelijke groet.

6 opmerkingen:

  1. Hier kom ik niet meer uit....

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben ik blij met mijn zoon :o)
    dit is te ingewikkeld
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt het ook gewoon wat simpelere nemen en er niet zoveel drukte om maken. Wat is, is, en daar valt verder weinig aan te doen. Hoeveel je er ook over nadenkt. Probeer gewoon gelukkig te zijn met de persoon waar je een relatie mee hebt.

    Wil niet zeggen dat het verhaal natuurlijk erg complex is ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is erg ingewikkeld. Het doet me denken aan het countryliedje 'I'm my own grandpa'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zei je allemaal haha
    Dat is me teveel allemaal, als je al niet gestoord bent zou je het hier wel van worden...fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ingewikkeld

    maar die hebben het zelf gezocht

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter