dinsdag 21 september 2021

Heb de moed om niet aardig gevonden te worden.

 
  Gratis te downloaden,
alleen in het Engels verkrijgbaar

Het maakt voor jou niet uit, wanneer je besluit om je zorgen los te laten over wat anderen denken en of ze het goed vinden of niet. "De moed om gelukkig te zijn omvat ook de moed om niet aardig gevonden te worden. Als je die moed hebt verzameld, zullen je interpersoonlijke relaties ineens veranderen in dingen van lichtheid."
The Courage to be Disliked laat je zien hoe je de kracht in jezelf kunt ontsluiten om je beste en meest ware zelf te worden, je toekomst te veranderen en blijvend geluk te vinden. Met behulp van de theorieën van Alfred Adler, één van de drie psychologen van de 19e eeuw.

Voor het eerst uitgebracht in de Engelse taal, het Japanse fenomeen dat ons de eenvoudige maar diepgaande lessen leert die nodig zijn om ons ware zelf te bevrijden en blijvend geluk te vinden.

The Courage to be Disliked, al een enorme bestseller in Azië, met meer dan 3 miljoen verkochte exemplaren, laat zien hoe je de kracht in jezelf kunt ontsluiten om de persoon te zijn die je echt wilt zijn.

Aan de hand van de theorieën van Alfred Adler, volgt het een verhelderend gesprek tussen een filosoof en een jonge man. De filosoof legt zijn leerling uit hoe ieder van ons zijn eigen leven kan bepalen, vrij van de ketenen van ervaringen uit het verleden, twijfels en de verwachtingen van anderen. Het is een manier van denken die diep bevrijdend is, waardoor we de moed kunnen ontwikkelen om te veranderen en de beperkingen te negeren die wij en de mensen om ons heen onszelf kunnen opleggen.

Het resultaat is een boek dat zowel zeer toegankelijk als diepgaand is in zijn belang. Miljoenen hebben de wijsheid ervan al gelezen en ervan geprofiteerd. Nu The Courage to be Disliked voor het eerst in het Engels is verschenen, kun jij dat ook leren.

7 opmerkingen:

  1. Door de jaren heen al lang geleerd om gewoon mezelf te mogen zijn en bevalt het iemand niet pech gehad.
    Daar hoef ik dat boek niet voor te lezen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit boek wil ik wel lezen! Want het valt niet mee om dat los te laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja ik wil aardig zijn voor iedereen Diana maar ik snap ook wel dat dat niet kan, en dat niet iedereen mij aardig vind, meestal heb ik daar geen moeite mee:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit boek gelezen alsook The Subtle Art of Not Giving a F*ck : A Counterintuitive Approach to Living a Good Life>
    Ik heb heel erg lang geprobeerd om door iedereen aardig gevonden te worden, en zker wilde ik dat mijn vader dat deed. Dat is me nooit gelukt, en nu geef ik er ook bijna nooit meer om. Een heel enkele keer word ik getrikkerd en ktijg ik dat gevoel weer, maar gelukkig laat ik het ook snel weer los.
    Het toeval wil wel dat heel veel mensen mij aardig vinden. Ook dieren. Eigenlijk alle dieren. Dat had ik als kind al. Honden die vals deden tegen iedereen, daar kon ik bij gaan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt niet de vriend van iedereen zijn.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik word dikwijls niet aardig gevonden,
    de waarheid raakt
    maar daarna..............
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. soms moet je wel eens niet aardig zijn

    en heb je geen keuze

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter