donderdag 16 december 2021

Kerst citaten


Houd je kersthart het hele jaar door open.

Jessica Archmint

Ik eer kerst in mijn hart
en tracht dat het hele jaar vol te houden.

Charles Dickens

Kerstmis is geen tijd of seizoen,
maar een bewustzijnstoestand.

De werkelijke geest van kerstmis is gericht
op het koesteren van vrede en goede wil
en op het overvloedig te worden
in barmhartigheid.

Calvin Coolidge

Soms denk ik dat we teveel verwachten van kerst. We proberen er alle vriendelijkheid en menselijkheid voor het hele jaar in te proppen. Ik houd ervan mijn kerst beetje bij beetje het hele jaar door te vieren.

David Grayson

Met kerstmis leiden alle wegen naar huis.

Majorie Holmes

Kerstgedachte.
Aan het opschroeven van behoeften
wordt meer besteed
dan aan het lenigen van de ergste nood.

Loesje

Ik zou willen dat we iets van de geest van kerstmis
in potten konden doen
en elke maand zo’n pot konden openen.

Harlan Miller

Kerstmis is een noodzakelijkheid.
Er moet minstens een dag van het jaar zijn 
om ons eraan te herinneren
dat we hier zijn voor iets anders dan wijzelf.

Eric Sevareid

Wie geen kerstmis heeft in zijn hart,
zal het nooit vinden onder een kerstboom

Roy L. Smith

5 opmerkingen:

  1. bij de meeste mensen is toch de kerst mis.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dit ook wel een mooie
    ♥ ´¨`•.¸¸.♫│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌♫´¨`*•.¸¸♥
    Ik – w e e t – z e k e r – d a t – i k – j o u – m e t – KERST...MIS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vier kerstmis, maar ik moet eerst gaan werken enz...drukke dagen voor me
    Leuke citaten lees ik wel graag
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die laatste heeft mijn voorkeur

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter