woensdag 2 februari 2022

Wat zijn je grootste angsten


Angst is een emotie die je helpt te reageren op gevaar. Het lichaam raakt in opperste staat van paraatheid waardoor het hart sneller gaat kloppen, de ademhaling versnelt, de bloeddruk omhoog gaat en de spieren zich aanspannen. Deze plotselinge en hevige angst duurt vaak niet lang en ervaart iedereen wel eens.

Afwijzing, kleine ruimtes of je eigen hart dat bonst in je keel ... Veel van onze angsten komen voort uit drie levensgebieden: onze relaties met anderen, de ruimte waarin we ons bevinden, en de reacties van onze eigen lichaam. In deze test ontdek je waar jouw angsten liggen.


Wat is jouw grootste angst?

Doe de test

5 opmerkingen:

  1. test gedaan en zit niet bij de top 3...maar ieder zijn angst zeker?
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje vreemde test, je moet aangeven waar je bang voor bent en dan zegt ie. daar ben je bang voor. Ja dat wist ik al, dat heb ik zelf ingevuld.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vroeger was ik bang dat ik heel jong dood zou gaan. Daar ben ik al heel erg lang overheen. Nu ben ik nergens bang voor. Angst heb je alleen nodig in geval van nood en verder nergens voor. We leven echter in een samenleving waar kinderen gepest worden, waar volwassenen gepest en uitgebuit worden, waar je inkomen drastisch omlaaggaat als je je baan verliest en je geen andere kunt vinden... Veel mensen zouden daar bang voor worden. Niet nodig. Goed nadenken en je aanpassen aan je situatie. Denk ik dan.

    Over je vorige post. Weer zo'n goed stuk. Relaties zijn als een puzzel. De een zal makkelijker gaan dan de ander. Zie nu aan mijn buurman die een nieuwe relatie heeft hoe hij veranderd, z'n vrienden die niet meer komen en hij eigenlijk alleen nog alles voor z'n nieuwe vriendin doet. Lijkt me bijzonder ongezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elk mens heeft wel angsten en ik had er 4 gezien op de lijst dus ik kwam niet verder met de test want je moet er 8 invullen maar die anderen heb ik geen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha de test...zal wel haha
    Zou liever zeggen ben voor de duvel nie bang :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter